Як зайняти перше місце у пошуковій видачі Google

2023-01-30

Вигоди, які можна отримати від знаходження сайту в топі, можуть бути приголомшливими навіть для сфери b2b. Оскільки всі хочуть бути на перших місцях у видачі за ключовими словами своєї галузі, суперництво ніколи не припиниться. Наприклад, ви ввели запит "як зайняти перше місце в google?", а тепер подумайте які питання, знання та потреби у вас були поки ви не зайшли на наш сайт? Подумали, а потім перевірте, чи відповідає ця стаття на 100% на ваші запитання. Я б'юся об заклад, що ні, тому що контент написаний без урахування специфіки вашого бізнесу. Проте я постарався тезово вказати на очевидні моменти, які можна самому поправити без роботи спеціалістів.

Зайняти перше місце у пошуковій видачі Google – це непросте завдання. Так, я капітан Очевидність. Також очевидно, що якщо ви просуваєте ваш сайт за ключовими словами, то в пошуковій видачі він розташовуватиметься вище за сайти ваших конкурентів. Це, природно, генеруватиме величезну кількість відвідувань сайту користувачами, що зможе принести вам реальний дохід у довгостроковій перспективі, а, можливо, і через невеликий відрізок часу. Питання лише в тому, що за трафік ви наводите і як він конвертується.

Вигоди, які можна отримати від знаходження сайту в топі, можуть бути приголомшливими навіть для сфери b2b. Оскільки всі хочуть бути на перших місцях у видачі за ключовими словами своєї галузі, суперництво ніколи не припиниться. Наприклад, ви ввели запит "як зайняти перше місце в google?", а тепер подумайте які питання, знання та потреби у вас були поки ви не зайшли на наш сайт? Подумали, а потім перевірте, чи відповідає ця стаття на 100% на ваші запитання. Я б'юся об заклад, що ні, тому що контент написаний без урахування специфіки вашого бізнесу. Проте я постарався тезово вказати на очевидні моменти, які можна самому поправити без роботи спеціалістів.

Звичайно, це не гонка, в якій виграє той, хто швидше розмістить посилання чи опублікує новий контент. Система не працює за таким принципом. У Google є показники, на підставі яких визначається місце сайту в пошуковій видачі. Фактори ранжирування Google навмисно тримаються в секреті, але є кілька способів, за допомогою яких ви можете підняти сайт в топ гугла.

Здійснення перевірки сайту

Все починається безпосередньо із сайту. Ви не зможете досягти присутності вашого сайту в топі за ключовими словами, якщо існують критичні проблеми, які не вирішуються належним чином. Це має на увазі технічні характеристики вашого сайту, наповнення, ключові слова, структуру сайту та багато іншого. Перевіривши всі ці показники та переконавшись у тому, що вони відповідають принципам та вимогам Google, у вас є всі шанси мати високі позиції у пошуковій системі.

Проскануйте Ваш сайт

Для початку Вам необхідно просканувати ваш сайт, щоб знайти дані, на основі яких проводиться аналіз сайту. Ви можете використовувати ScreamingFrog для того, щоб переконатися, що всі html-сторінки сайту, що індексуються, враховані для цілей аналізу. Сканування веб-сайту може бути довгим або коротким — загалом воно залежить від розмірів вашого сайту, кількості його сторінок. ScreamingFrog дуже зручний та простий у використанні інструмент.

Перевірте 404 помилку

Перевірка сайту на наявність 404 помилок дуже важлива. Вона полягає в тому, щоб переконатися, що кожна сторінка сайту не є «мертвою». Неіснуючі сторінки на сайті дають негативний досвід користувача при видачі в пошуку, що може вплинути на продуктивність сайту в пошуковій видачі. Це також може вплинути на довіру Google до сайту, особливо якщо було виявлено велику кількість помилок під час перевірки.

Ви можете перевірити сторінки Вашого сайту на наявність 404 помилок за допомогою Google Webmaster Tools, перейти в розділ помилок вашого сайту та усунути їх.

Перевірте заголовок (meta title) та опис тегів (description) вашого сайту

Тайтл та дескрипшн дуже важливі для Google. Ця інформація використовується для короткого опису фрагмента веб-сторінки, коли вона з'являється у пошуковій видачі. Тому при аудиті тайтлу та дескрипшн вашого сайту, переконайтеся в тому, що ключові слова присутні в обох тегах.

Під час створення тайтл (title) і дескрипшн (description tag) варто просто описати тематику кожної сторінки з допомогою ключових слів. Таким чином, якщо Ви хочете, щоб Ваш сайт ранжувався в Google за потрібними пошуковими запитами, то пам'ятайте, що використання їх на сторінці в якості елементів тега дуже важливо!

Перевірте швидкість сторінок вашого сайту

Одна з місій Google – надавати користувачам високоякісні результати пошуку. Якщо сторінка сайту завантажується довше, ніж зазвичай, користувачі з пошуку можуть повернутися назад до результатів видачі та вибрати інший сайт, який завантажується швидше. Така поведінка демонструє негативний досвід Google і може вплинути на ранжування сайту в майбутньому.

Якщо Ви не бажаєте, щоб така ситуація сталася з вашим сайтом, переконайтеся, що всі його сторінки завантажуються протягом рекомендованого Google періоду часу (3 секунди). Ви можете перевірити швидкість завантаження сайту за допомогою Ping Domain Tool і після того, як буде зрозуміло скільки часу займає завантаження кожної зі сторінок сайту, можна використовувати Google Page Speed ​​для того, щоб отримати рекомендації, які розділи сайту повинні бути оптимізовані.

Перевірте теги зображень на сайті

Теги зображень також часто не беруться до уваги багатьма фахівцями з SEO в процесі оптимізації. Але якщо у Вас є alt теги на всі зображення, то це допоможе Google у процесі перевірки зрозуміти, про що це зображення, що має важливе значення при оптимізації зображень у пошуку. Також це може дати можливість вашому контенту з'явитися в універсальній пошуковій видачі Google, де зображення, відео тощо показуються в результатах пошуку за певними ключовими фразами.

Перевірте H1 tag

Переконайтеся, що сторінки вашого сайту мають хедер тег (header tag), бажано разом з Вашими основними ключовими словами, включеними в заголовок сторінки. Це надає вагу сайту. Також Google все ще використовує H1tag як один із понад 200 факторів ранжирування, що показують сторінку у пошуковій видачі.

Однак це не означає, що Ви можете додати по кілька H1 tag на кожну сторінку, оскільки лише один H1 tag дозволено на одній сторінці. Тому можна використовувати інші хедер теги, такі як H2 або H3 для того, щоб уникнути надмірного використання H1 tag.

Перевірте футер (footer) лінки

Футер лінки — це реальний спосіб повернутися в 2011 рік, коли оптимізований анкорний текст ще не був введений. Однак, коли Google запустив свій алгоритм Penguin щодо таргетування сайтів низької якості та веб-сайтів з маніпулятивним анкорним текстовим профілем, сайти з футер лінками із сумнівним анкорним текстом, більше не рекомендуються.

Крім того, футер лінки не генерують пристойну кількість кліків від користувачів, тому немає сенсу їх використання при оптимізації анкорного тексту, особливо якщо ці посилання вказують на зовнішні сайти.

Переконавшись у тому, що сайт оптимізований належним чином для користувачів стаціонарної та мобільної версії сайту, ви можете бути впевненими в тому, що його шанси добре ранжуватися в пошуковій видачі Google за пошуковими запитами будуть вищими. Тим не менш, поки що немає точного опису процесу формування пошукової видачі, і ніхто не може гарантувати, що виведе сайт на перше місце в Google.

По матеріалам сайту proseo.kiev.ua




Добавить в закладки

Поиск на сайте





Яндекс.Метрика


 
партнеры