Методика викладання iнформатики. Навчальний посібник
Скачати (1 326 Кб)
Зміст:
Вступ
РОЗДІЛ 1. МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
- Інформатика як наука і як навчальний предмет
- Передумови становлення теорії методичних систем
- Поняття методичної системи навчання
- Методична система навчання інформатики в загальноосвітній школі і педагогічному університеті
- Аналіз методичної системи навчання інформатики.
- Особливості шкільного курсу інформатики.
- Перспективи розвитку шкільного курсу інформатики
- Диференційоване навчання інформатики
1.5. Психолого-дидактичні основи навчання інформатики
1.5.1. Основні концепції організації й управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів
1.5.2 Використання діяльнісної теорії навчання та теорії поетапного формування розумових дій при навчанні інформатики
- Роль загальних розумових дій і прийомів розумової діяльності у навчанні інформатики
- Психолого-дидактичний аналіз помилок учнів при навчанні інформатики та шляхи їх попередження і усунення
- Перевірка і оцінювання результатів навчання інформатики
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОБІРУ ЗМІСТУ, МЕТОДІВ, ФОРМ І ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ..
- Принципи навчання інформатики.
- Добір змісту навчайся.
- Добір методів навчання
- Добір засобів навчання
- Добір форм навчання
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
3.1. Діяльнісна модель професійної підготовки вчителя інформатики
Розвиток освітньої галузі "Інформатика" і добір змісту освіти при підготовці вчителів інформатики в педагогічному університеті
- Концепція методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики
- Цілі методичної підготовки вчителя інформатики
- Цілі навчання спеціаліста
- Цілі навчання магістра
3.5. Зміст навчання в системі методичної підготовки вчителя
- Зміст загальної методики навчання інформатики
- Зміст часткової методики навчання інформатики
- Методи навчання в системі методичної підготовки вчителя
- Форми навчання в системі методичної підготовки вчителя
- Засоби навчання в системі методичної підготовки вчителя
- Підготовка майбутніх вчителів до використання комп’ютерних телекомунікацій
РОЗДІЛ 4. ДОБІР ЗМІСТУ КУРСУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
- Особливості формування поняття інформації
- Особливості вивчення інформаційної системи
- Особливості вивчення поняття операційної системи
- Навчання основ інформаційних технологій.
- Графічний редактор
- Текстовий редактор
- Табличний редактор
- Бази даних та системи управління базами даних
4.4.5 Глобальна мережа Інтернет
4.5. Навчання основ алгоритмізації та програмування
- Загальні методичні підходи.
- Методика ознайомлення учнів з поняттям моделі
- Ідеї і методи структурного програмування
- Навчальна алгоритмічна мова
- Методика вивчення середовища візуального програмування
ЛІТЕРАТУРА
Скачати (1 326 Кб)