Як правильно вибрати всесезонні шини?

Пост опубликован: 03.08.2022

Всесезонні шини підкуповують своєю універсальністю. Виробники розписують їх унікальні якості, високі технічні характеристики для різних типів доріг, роботу у розширеному температурному діапазоні. Навіщо витрачатися на зимову та літню гуму, всесезонка стане найкращим придбанням. Проте якби так було, то вироблялася б тільки всесезонна гума, в чому ж тут каверза, нумо розбиратися.

Плюси та мінуси всесезонки

Маркування на шинах All Season або All Weather вводить водіїв в оману, багато хто думає, що це всепогодна гума на всі випадки життя. Відразу зауважимо, що це шини для цілорічної експлуатації в країнах з м’яким кліматом, і для наших широт вони жодним чином не підходять. Їздити на них звичайно можна, але лише за температури не більше -5 градусів. Зниження температури веде за собою дубіння гуми, що одночасно знижує якість зчеплення, зменшує тягу.

Плюси покришок:

  • Економія засобів та часу.
  • Не потрібно міняти у міжсезоння.
  • Ідеальний варіант для міжсезоння.
  • Не слід зберігати другий комплект шин.

Мінуси покришок:

  • Тверднуть при сильному морозі.
  • Плавляться у сильну спеку.
  • Знижений комфорт та безпека.
  • Не підходять для агресивної їзди.
  • Швидше зношуються, ніж сезонні.
  • Економія на монтажі та вартості нівелюється зносом.

Всепогодні покришки в порівнянні з сезонними мають задовільні властивості. Тому всесезонних моделей автошин останнім часом на ринку стає менше. Найчастіше ними комплектують нові авто, оскільки виробнику не відомо, у який час року його автомобіль буде куплено. На жаль, ще не вигадана унікальна формула компаунду, яка дозволила б безпроблемно експлуатувати покришки й на розпеченому сонцем асфальті, й в сильний мороз.

Кому підійдуть всесезонні шини

Всесезонна гума підійде для зими з м’яким кліматом. Також її можна експлуатувати влітку, у міжсезоння та взимку, коли температурний показник не знижуватиметься нижче -5 градусів. Це відмінний варіант для сльоту і прохолодного літа, адже в сильну спеку покришки інтенсивно зношуються. Цей тип шини можна порівняти з босоніжками та зимовими чоботами, погодьтеся, важко знайти балансування та підлаштувати гуму до різних погодних умов.

Для кого підходить всесезонна гума:

  • Водіїв, які мають кілька машин, одну з яких планується експлуатувати на піку сезонів.
  • Тим, хто збирається експлуатувати авто у температурних показниках, встановлених виробником.
  • Автомобілістам, що пересуваються на невеликі відстані в умовах міста.

Вибираючи дану шину, ви повинні розуміти, що ідеальних характеристик від неї очікувати не варто. А щоб вона відповідала типу дороги, потрібно буде підлаштовуватись, не їздити в снігопад і сильний мороз, а також не гробити гуму на асфальтному покритті розпеченим сонцем. В іншому випадку, недотримання цих умов може призвести до аварійної ситуації на дорозі.

Як поводиться всесезонка взимку

Зважаючи на конструкційні особливості, склад гумової суміші й малюнок протектора, всесезонні шини відрізняються від літніх на вигляд. Ще вони наділені властивостями від літа та зими, але ці характеристики не повні. У зимовий період, коли температурний показник коливається в районі 0 градусів, іноді наближається до -7, експлуатувати шину можна, і вона демонструє непогані характеристики тяги та зчеплення.

Але варто тільки випасти снігу або підвищитися температурі, шина йде у ступор. У такому випадку краще не їздити, щоб не наражати себе і навколишніх на небезпеку. Затвердіння гуми не дозволяє їй якісно виконувати адгезивні властивості, через це страждає і вигрібна здатність, знижуються тягові характеристики. Автомобіль стає нестійким, неслухняним і погано керованим, страждає на безпеку, а про комфорт взагалі говорити не доводиться.

На основі матеріалів tyreclub.com.ua





Поиск на сайте


Добавить в закладки

Поиск на сайте



Яндекс.Метрика